slik Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Статуси серверів Актуальні статуси серверів можна подивитись тут. Також недавно я зробив для себе утилітку, яка показує статуси серверів в треї, якщо комусь цікаво - користуйтесь. Мушу сказати шо утиліта не офіційна. Скачати Результати сканування VirusTotal (вірусів нема; якщо не довіряєте - провіряйте своїми антивірусами) Виглядає це так (коряві іконки, якшо хтось намалює кращі, буду радий замінити (розмір іконки 16х16)). Якщо не запускається то скоріш за все в вас не стоїть .NET framework. Мапа Перед новим роком я створив карту світу гри. Я не дизайнер, виглядає вона як виглядає. Що зроблено: карта доволі точна на карті є маркери портів можливість подивитись базову інформацію про порти чотири рівні зуму два види карти: за замовчуванням в голубо-білих тонах, і схожа на ту, яка в грі можливість відключати відображення маркерів Також відзначено власників портів, але дані трохи застарілі, я працюю над тим, щоб ці дані оновлялись автоматично і були якнайактуальніші. Мапа тут. 3
Amphibian Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 (edited) Какож дуже корисна інформація. http://navalaction.wikia.com/wiki/NavalAction_Wikia Edited January 27, 2016 by Amphibian
ove bababoke Posted January 27, 2016 Posted January 27, 2016 Круть! Вот если бы еще на карте ресурсы отображались)
Mr White Posted January 31, 2016 Posted January 31, 2016 Мапа в грі існує, треба нажати "М". До того ж якщо навести курсором на порт в я кому ти був то відображаеться які товари порт виробляє та які споживає.
slik Posted January 31, 2016 Author Posted January 31, 2016 Мапа в грі існує, треба нажати "М". До того ж якщо навести курсором на порт в я кому ти був то відображаеться які товари порт виробляє та які споживає. Sure it is В мене в планах значно більше фіч ніж просто карта