Jump to content
Naval Games Community

Recommended Posts

Posted
Статуси серверів

Актуальні статуси серверів можна подивитись тут.

Також недавно я зробив для себе утилітку, яка показує статуси серверів в треї, якщо комусь цікаво - користуйтесь. Мушу сказати шо утиліта не офіційна.

Скачати

Результати сканування VirusTotal (вірусів нема; якщо не довіряєте - провіряйте своїми антивірусами)

Виглядає це так (коряві іконки, якшо хтось намалює кращі, буду радий замінити (розмір іконки 16х16)).

original.png

Якщо не запускається то скоріш за все в вас не стоїть .NET framework.

Мапа

Перед новим роком я створив карту світу гри. Я не дизайнер, виглядає вона як виглядає.

Що зроблено:
  • карта доволі точна
  • на карті є маркери портів
  • можливість подивитись базову інформацію про порти
  • чотири рівні зуму
  • два види карти: за замовчуванням в голубо-білих тонах, і схожа на ту, яка в грі
  • можливість відключати відображення маркерів

Також відзначено власників портів, але дані трохи застарілі, я працюю над тим, щоб ці дані оновлялись автоматично і були якнайактуальніші.

Мапа тут.

original.png

original.png
  • Like 3
Posted

Мапа в грі існує, треба нажати "М". До того ж якщо навести курсором на порт в я кому ти був то відображаеться які товари порт виробляє та які споживає.

Posted

Мапа в грі існує, треба нажати "М". До того ж якщо навести курсором на порт в я кому ти був то відображаеться які товари порт виробляє та які споживає.

Sure it is :) В мене в планах значно більше фіч ніж просто карта :)

Posted (edited)

http://burningsail.com/

Користуюся ось такою мапою. Є позначення глибоководних і звичайних портів, регіональних столиць+дуже зручний транспортир з рискою для визначення курсу при плаванні на великі відстані.

UPD На сайті з’явився функціонал, що дозволяє розраховувати час плавання від точки старту маршруту до його кінцевого пункту, як у внутрішньоігровому часі, так і в реальному (швидкість виставляється вручну).

Edited by GerUA